пятница, 7 декабря 2018 г.


      Планування роботи методичного об'єднання

      вчителів гуманітарного циклу на 2018-19 навч.рік


У Роксоланівській ЗОШ І-ІІІ ступенів до методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу входять вчителі історії та правознавства, зарубіжної літератури та російської мови, англійської мови, художньо-естетичного циклу.
      У 2013-14, 2016-17 навчальних роках я очолювала роботу шкільного МО вчителів гуманітарного циклу. У 2018-19 навчальному році  продовжую цю роботу. 

Науково-методична тема (проблема)  МО вчителів гуманітарного циклу:
     «Створення оптимальних умов для активного формування ключових компетенцій педагогічних та учнівських колективів на основі використання інноваційних технологій на уроках гуманітарного циклу як засіб розвитку та саморозвитку учасників навчально-виховного процесу в атмосфері співробітництва і конструктивної взаємодії»

Мета роботи МО:
-          активне формування ключових компетенцій педагогічних та учнівських колективів на основі використання інноваційних технологій на уроках гуманітарного циклу як засіб розвитку та саморозвитку учасників навчально-виховного процесу;
-          створення атмосфери співробітництва і конструктивної взаємодії педагогів та учнів  на уроках гуманітарного циклу
     Завдання:
1.      Реалізація завдань, які випливають із виконання Закону "Про загальну середню освіту";
2.      Підвищення науково-методичної підготовки, удосконалення методичної майстерності, оновлення професійних  і загальноосвітніх  знань;
3.      Вивчення та впровадження в практику досягнень психолого-педагогічної науки, прогресивного   
4.      педагогічного досвіду;
5.      Опрацювання нормативних документів та інструктивно-методичних матеріалів щодо вивчення предметів гуманітарного циклу у 2018-19 навчальному році;
6.      Впровадження форм і методів, що забезпечують активне формування ключових компетенцій  педагогічного та учнівського колективів на основі використання інноваційних технологій на уроках гуманітарного циклу;
7.      Впровадження в практику інтерактивних та інформаційних технологій навчання;
8.      Підвищення якості підготовки учнів до ЗНО та ДПА;
9.      Формувати в учнів уміння самостійно поповнювати знання та застосовувати їх у практиці.
10.  Звертати більше уваги на диференційований підхід до слабо встигаючих учнів.
11.  Виховання стійкої мотивації й свідомого прагнення до вивчення дисциплін гуманітарного циклу.


Тематика та графік засідань МО


Засідання № 1 (серпень)
1.  Про підсумки роботи МО за 20 І 7-18 н.рік та затвердження плану роботи на 2018-19 н.рік.
2.              Вибори голови та секретаря МО.
3.              Опрацювання нормативних документів та інструктивно-методичних матеріалів щодо викладання предметів гуманітарного циклу.
4.              Про дотримання інструкції щодо ведення класних журналів.
5.              Про єдиний орфографічний режим: підпис і ведення зошитів учнів
6.              Узгодження календарного планування

Засідання № 2 (жовтень)
1.  Про підготовку школярів до участі у Всеукраїнських учнівських, інтелектуальних змаганнях та конкурсах дитячої творчості.
2.             Про участь учнів у І етапі учнівських олімпіад та у роботі МАНу.
3.             Про адаптацію п'ятикласників. Роль учителя в шкільній адаптації учнів.
4.             «Створення умов самореалізації на уроках англійської мови»  - доповідь Малхасян В.В.
5.             Обговорення взаємовідвіданих уроків.
6.             Огляд новинок методичної літератури.

Засідання № 3 (січень)
1.  Про результати участі учнів у II етапі Всеукраїнських предметних олімпіад та підготовка до участі у III етапі.
2.  «Ресурси Інтернету для предметів художньо-естетичного циклу» - доповідь Андруш Л.Л.
3.  «Критичне мислення на уроках історії» - доповідь Гарнаженко С.С.
4.    Про хід атестації членів МО
5.                Обговорення взаємовідвіданих уроків.
6.                Аналіз роботи МО в І семестрі

Засідання № 4 (квітень)
1.  Про підготовку та проведення ДПА у 9 та 11 класах.
2.  «Дослідницька робота на уроках зарубіжної літератури  як засіб саморозвитку, самореалізації, самопізнання особистості школяра»
3.             Адаптація інноваційних технологій при викладанні правознавства та правового виховання учнів до умов сільської школи.
4.             Творчий звіт учителів, що атестуються.
5.             Обговорення відкритих уроків вчителів, що атестуються.
6.             Експрес-огляд «Радимо прочитати

Засідання № 5 (червень)
1. Аналіз виконання навчальних планів і програм
2. Про підсумки роботи МО у 2018-19 навчальному році.
3. Про результати атестації вчителів гуманітарного циклу.
4.Обговорення перспективного плану роботи на новий навчальний рік

Організація самоосвітньої роботи членів МО з проблемної теми.

      Кожен педагог – член МО має тему самоосвіти, над якою він працює.

ПІП
Тема
Короткий зміст
Термін
Результат чи рекомендації
1.
Андруш Любов Леонідівна

«Інтерактивні технології на уроках художньо-естетичного циклу» (2-й рік вивч.)
Характеристика інноваційних методів і технологій та їх впровадження на уроках художньо-естетичного циклу
Протягом 2017-20 рр
Виступ на МО, методичні рекомендації
2.
Іщенко Ірина Іванівна

«Організація дослідницької роботи на уроках зарубіжної літератури  як засіб саморозвитку, самореалізації, самопізнання особистості школяра» (2-й рік вивч.);
Впровадження методів і технологій, які сприяють саморозвитку, самореалізації, самопізнання особистості школяра
Протягом 2017-20 рр
Виступ на МО, методичні рекомендації
3.
Гарнаженко Світлана Сергіївна

«Формування критичного мислення та розвиток духовності учнів засобами уроку історії» (1-й рік вивч.); «Застосування інноваційних методів навчання на уроках правознавства» (2-й рік вивч.);

Впровадження методів і технологій, які сприяють формуванню критичного мислення та розвитку духовності учнів засобами уроку історії
Протягом 2017-20 рр





Протягом 2018-21 рр
Виступ на МО, розробки уроків
4.
Малхасян Врастан Вачаганівна

«Створення умов самореалізації на уроках англійської мови для компетентного становища в мовному світовому просторі» (1-й рік вивч.)
Впровадження методів і технологій, які сприяють самореалізації на уроках англійської мови для компетентного становища в мовному світовому просторі
Протягом 2018-21 рр
Виступ на МО, розробки уроків

Участь в роботі творчої та проблемної групах, конференціях, семінарах…

Вид творчої діяльності
Зміст роботи
ПІП (повністю)
форма роботи
Термін
Місце проведення
Очікуваний результат
1.
Педагогічна конференція


обмін педагогічним досвідом, отримання методичних рекомендацій
Андруш Л.Л.
Іщенко І.І.
Гарнаженко С.С.
Малхасян В.В.
Кон-ференція
серпень
Дальник,ЗОШ
підвищення фахової майстерності вчителя
2.

Психолого-педагогічний семінар

ознайомлення з психолого-педагогічними, літературними джерелами
Андруш Л.Л.
Іщенко І.І.
Гарнаженко С.С.
Малхасян В.В
семінар
2 тиждень жовтня
Роксоланівська ЗОШ
підвищення фахової майстерності вчителя
3.
Робота проблемної групи «Салон інновацій»


опрацювання освітніх стандартів
Андруш Л.Л.
Іщенко І.І.
Гарнаженко С.С.
Малхасян В.В
Засі-дання
вересень
листопад
січень
березень
Роксоланівська ЗОШ
опрацювання Держ-стандарту
4.
Засідання творчої групи «Золота зернина»


опрацювання освітніх стандартів та психолого-педагогічної літератури
Андруш Л.Л.
Іщенко І.І.
Гарнаженко С.С.
Малхасян В.В
Засі-дання
серпень
жовтень
Роксоланівська ЗОШ
підвищення фахової майстерності вчителя
5.
Засідання ШНПІ «Інтелект»


обговорення тематики творчих робіт
Андруш Л.Л.
Іщенко І.І.
Гарнаженко С.С.
Малхасян В.В
засідання
вересень
листопад
лютий
квітень
Роксоланівська ЗОШ
вибір тем для наукових робіт


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Всесвітній день читання вголос в Роксоланівській гімназії

        Всесвітній день читання вголос започаткований у 2010 році і відзначається щорічно у першу середу лютого.  У 2024 році це свято для в...